happyotakuchan’s diary

ダンキラ好きなオタクの日記だよ

せっみ〜ふり〜

意訳メモ書き!

 

You were a heartbreak
But I'm not feeling that now
あなたは私の全てだったけど
今はそうでもないのよね

 

My new life is
Much better without you
新しい私の生活は
あなたなしがずっとずっといい

 

I do whatever I wanna do without stopping
I feel so free
All I wanna be is me
立ち止まらずに
やりたいことは何でもするの
ああ、とても自由だわ
私はただ、私になりたいの

 

I thought I'd be
Lonely without you near me
私はね、あなたがそばにいないのが
さみしくてたまらなくなると思ってた

 

But I'm just fine
Living life how I please
でもね大丈夫
好きなように生きれるから

 

I got new friends
We're gonna go out shopping

新しい友人もできたわ
ショッピングにでかける予定もあるし

 

I wear what I like
You got no control on me
そしたら好きな服を着ましょう
私のことは私が決めるの
あなたじゃなくてね

 

You know that one day
I finally knew it was time to go
ねえあなた、最後には私が離れる時を理解するってわかってたでしょう

 

So lovely to know the feeling of what can be

To see It all, work it out

In order to find out what I need

🤔考え中🤔

 

To find a true love
真実の愛を見つけることで


I gotta be me
私らしくいられるのよね


I'll find a true love who's good to me
優しくしてくれる運命の人を見つけるの


Who treats me right
私を大切にしてくれる人


Who sets me free, free, sets me free
私を束縛せずに、自由をくれる、自由にしてくれる人に出会うわ