happyotakuchan’s diary

ダンキラ好きなオタクの日記だよ

Set me free 意訳超極

You were a heartbreak
But I'm not feeling that now
My new life is
Much better without you

あなたは私の全てだったけれど
今はそうでもないのよね
新しい人生を始めるのに
あなたなしがずっといい


I do whatever I wanna do without stopping
I feel so free
All I wanna be is me

立ち止まらずに
やりたいことは何でもするの
ああ、とても自由だわ
私はただ、私になりたいの


I thought I'd be
Lonely without you near me
But I'm just fine
Living life how I please

私はね、あなたがそばにいないのが
さみしくてたまらなくなると思ってた
でもね大丈夫
好きなように生きてるもの


I got new friends
We're gonna go out shopping
I wear what I like
You got no control on me

新しい友だちもできたわ
ショッピングに出かける予定もあるの
そしたら好きな服を着ましょう
私のことは私が決めるの
あなたじゃなくてね


You know that one day
I finally knew it was time to go

ねえ、いつかわかるわよ
私はようやく離れる時だと理解したもの


So lovely to know the feeling of what can be
To see It all, work it out
In order to find out what I need

この気持ちが自分の中にあるのって
とても素敵ね
私に何が必要なのか知るために
全てを理解することだってうまくいくわ

 

To find a true love
I gotta be me

真実の愛を見つけることよ
私らしくいなくちゃね


I'll find a true love who's good to me
Who treats me right
Who sets me free, free, sets me free

私にピッタリな人を見つけるわ
私を大切にしてくれる人
私を束縛せずに、自由をくれる、自由にしてくれる人と運命の恋をするの